dijous, 18 de febrer del 2010

Història d'amor. A pèl?

La foto no té res a veure amb l'apunt, però m'ha fet gràcia



Aquest vídeo que ara veuran, m'agradat i m'ha fet pena. Tot d'una.

M'agradat
perquè, tot i que la història no és realment original, està tècnicament i artísticament ben resolta. És la típica pel·lícula de "chico busca (qualsevol) chica". Ell tracta de triomfar amb una, però... falla, no pot ser. Prova amb la segona... tampoc. Una tercera...carabasses. Conscient del seu fracàs, però encara sense assumir-lo, camina sol i capficat preguntant-se pels motius del rebuig que provoca la seva presència entre les dones. La càmera capta molt bé aquest moment tan trist i ens reflecteix quins són els veritables sentiments del ser esguerrat, sentimentalment mutilat.
La direcció és bona i l'actor sap treure el millor que té dins. El seu rostre és la imatge de la desesperació, la tristesa, la pena, la melangia, la melanconia, l'aflicció, el marriment... Potser pensa en donar-se mort.


Pena, pels mateixos motius. Potser m'he vist massa retratat.


Però bé, finalment tot té remei i un cop de sort (amb una mica de "moralina", això sí) aconsegueix redimir-lo... I de quina manera!


Per cert, he dit abans "chico busca chica"?

No és exactament així...




8 comentaris:

  1. M'ha agradat molt aquest vídeo. I sí que el trobo original i està molt ben fet. Ha estat un plaer veure'l :-)

    ResponElimina
  2. Molt bon vídeo! A més, perfecte pel que pretenia presentar!

    ResponElimina
  3. Ja fa uns quants dies que volta per internet, aquest vídeo. Fins i tot en Berto Romero l'ha penjat al seu bloc. Però el puc veure mil cops i no me'n canso. El protagonista és realment entranyable.

    ResponElimina
  4. Veig que els ha agradat el vídeo. Me n'alegre. No l'he fet jo, clar, però he estat el missatger. La pròxima vegada que tingui un material (robat) bo, no faré cap esforç per escriure. He d'estalviar.

    ResponElimina
  5. Encara m'estic preguntant a què collons està jugant la de la foto. Estic realment intrigat.

    ResponElimina
  6. Neandertal Total, jo tampoc ho tinc clar, però com s'especialitze a caçar salsitxes al vol, es convertirà en la millor felatriu de l'univers

    ResponElimina