dilluns, 5 d’abril del 2010

Jet lag (sí, sí)






Dilluns passat vaig escriure un apunt sobre el canvi d'hora.

Hui em veig obligat a escriure'n un altre. Molt breu, això sí, que he matinat molt per anar a l'aeroport.


Acabe de baixar de l'avió procedent del Regne Unit i trobe que tinc jet lag...



Bé, diré la veritat... el que tinc és una resaca de tres parells de collons després de 4 dies de pubs i pintes de cervesa.


També vaig entrar a un museu.

Hi havia quadres.












P.S. Perquè vegin que no sóc tan insensible davant l'art, n'he deixat una mica a l'apunt. Són imatges de carrer de Bansky. Es suposa que va nàixer a Bristol.

3 comentaris:

  1. Es veu que ha estat una visita de caire totalment cultural. S'ha impregnat dels costums i hàbits del lloc. No és aquest l'objectiu de tot viatge?

    ResponElimina
  2. M'encanta aquest post! Feia dies que no llegia res tan bo. Aquests dues frases resumeixen l'essència dels viatges de molta gent "També vaig entrar a un museu. Hi havia quadres" Aplaudiments i que vagi be la ressaca.

    ResponElimina
  3. Me n'alegro que tot anés bé! Ara m'imagino els telenotícies de Bristol denunciant el turisme que ve de terres valencianes, com aquí es va fer amb lo de Salou! ;)

    ResponElimina