dissabte, 26 de març de 2011

Molt bo el segon disc





No, no parlaré dels Manel, sinó dels Very Pomelo.

El primer disc Fígaro, fígaro ja em va agradar, però el segon Xurrac Asclat encara és millor.

No tinc dots de crític musical, així que els recomane que els escolten a l'spotify o similars.

Aquí deixe un exemple en directe. Música del país i de qualitat.



.

12 comentaris:

  1. Ei,... bona recomanació Remitjó.
    El tastet que ens posa ha fet moure el peu del senyor gerent tot seguint el ritme...

    ResponElimina
  2. Jo també el recomano Remitjó; l'he estat escoltant aquests dies (a partir d'una recomanació també) i també hi trobo qualitat, humorT i poques pretensions "mudarnilles".
    Per cert, vaig veure que el 9 d'abril, si no recordo malament, toquen a l'auditori de Barcelona. Si hi ha ganes (aka, diners), farem un saltiró per tastar-los en directe.

    ResponElimina
  3. Es genial la cançó, només posar-la totes les cuques de l'habitació han fotut el camp.

    ResponElimina
  4. Very Pomelo?

    Avui vinguent amb el cotxe he escoltat per primer cop el darrer disc dels Manel. Em sembla que m'agradarà, quan l'escolti més d'una vegada.

    ResponElimina
  5. A veure, seré sincer, en una primera audició no m'han acabat de convèncer. Tot i que això no vol dir que els aparti de ser possibles candidats del meu ipod. Els donarem alguna oportunitat més!

    ResponElimina
  6. jo d'adolescent tocava amb el baixista, és un putu argentí que va deixar el grup via e-mail i em va dir "perdona pero fuiste un hijo de puta", amb molt respecte això sí... ara el veig tocant l'ou... et felicito fill!

    ResponElimina
  7. Bona recomanació, si senyor.

    Gràcies!

    ResponElimina
  8. Odio els Manel...
    very pomelo estan força be

    ResponElimina
  9. No està malament. La ràdio aquesta de Icat fm és de les poques decents que es poden escoltar més de 5 minuts seguits

    ResponElimina
  10. JO els segueixo des de la seva primera recomanació.

    ResponElimina
  11. La verdadera historia de la EPOC que cambió la vida.
    Mi padre fue fumador durante cuarenta años. Comenzó cuando era un adolescente en la escuela secundaria a principios de la década de 1950 y continuó fumando alrededor de un paquete al día hasta que lo dejó en 1995. Durante años pensó "¿Sabes? Fumé durante cuarenta años y me salí con la mía". !" No. No, no lo hizo. En 2014, diecinueve años después de dejar de fumar, comenzó a notar que tenía problemas con las sibilancias y sentía que le faltaba mucho el aire. Fue diagnosticado con EPOC en etapa temprana. Durante el primer año, pudo arreglárselas simplemente usando inhaladores de rescate de vez en cuando, pero a finales de 2015 necesitaba oxígeno suplementario. Al principio, podía arreglárselas con la configuración más baja del tanque de 1 litro por minuto, pero a medida que pasaba el tiempo, necesitaba un concentrador de oxígeno en casa y necesitaba más y más oxígeno. El año pasado (2020) alcanzó la configuración más alta del concentrador de oxígeno de 5 litros por minuto, incluso mientras estaba sentado. En ese momento me había mudado con él para cuidarlo. A veces él estaba jadeando por aire y me preguntaba "Hijo, ¿la máquina está encendida? Simplemente no puedo obtener suficiente aire" su condición empeoró, nuestros corazones se derritieron cada momento mientras lo veíamos jadear, estábamos seguros él moriría en cualquier momento, cuando comencé a leer los comentarios de YouTube, me topé con un comentario que decía que hay un médico herbolario tradicional llamado Dr. Itua Herbal Center hombre que cura esta dolencia y otras enfermedades humanas, lo contacté rápidamente y ordené el hierbas con el dinero de mi padre porque ya no las necesitaría porque se moriría en cualquier momento, yo recibí las hierbas en dos días y desde ese momento las usó, empezó a sentirse cada vez mejor, a las pocas semanas estaba completamente curado, gracias por leer esta historia sobre la experiencia de mi padre con la EPOC. Si conoce a alguien que fuma y lo ama, anímelo a dejar de hacerlo. Amamos a Daddy.all gracias al Dr. Itua.
    si tiene esta dolencia u otras dolencias como... Alzheimer, cáncer, Parkinson, VIH, herpes, VPH, enfermedad renal, diabetes, hepatitis, envíe un correo electrónico al Dr. Itua Herbal Center en
    drituaherbalcenter@gmail.com también conversó con él en el número de whatsapp: +2348149277967.
    WWW.drituaherbalcenter.com y él te enviará hierbas para curarte por completo.

    ResponElimina