dimarts, 15 de març del 2011

No és notícia (però tenim el vídeo)




Estic fins els collons de veure telenotícies convertits en reguitzells d'allò que abans en deien "Vídeos de Primera".

Si un parell d'adolescents es foten d'hòsties a un institut de l'estat d'Alabama, no sembla que a nosaltres ens haja d'interessar massa. Tampoc si els estudiants del Campus de la Universitat de Los Angeles posen rodes en amunt el cotxe del rector... Personalment m'importa un parell d'ous si un botiguer de Wisconsin aconseguix neutralitzar l'atac d'una horda de fills de putes fins les orelles de crack que volen furtar-li la recaptació del dia i encara em sembla més prescindible assabentar-me que una jove a estavellat el seu cotxe dins l'aparador d'un súper a Wichita...


Totes aquestes merdes, però, són les que cada dia farceixen els noticiaris arreu del món...

El motiu?


Els (presumptes) periodistes tenen el vídeo perquè algú ho ha enregistrat amb un mòbil o perquè hi havia una càmera de seguretat a prop...



Si tens una gravació del fet més nimi, segur que algun d'aquests fills de puta pensa que és notícia...

Prova a immortalitzar-te pelan-te-la vestit de Carmen Miranda i envia la cinta a l'agencia Efe... deixaràs el terratrèmol del Japó relegat a un breu desprès dels esports i abans de l'oratge...




.

8 comentaris:

  1. A mi també em repelen aquests videos mal grabats de merdes que no interessen a ningú. I sempre em faig la mateixa pregunta: realment això és notícia???

    Busquen sensacionalisme i foten cagar.

    ResponElimina
  2. S'apleguen l'ompliment dels espais per pocs diners i l'amplària de gola que tenim.

    ResponElimina
  3. Llavors tots som periodistes sense haver passat per la facultat! Tinc una carrera de gorra! Bé, no, el que m'ha costat comprar-me el súpermòbil!

    Em declaro el no Cuní del segle XXI... perdó, ara em venen arcades...

    ResponElimina
  4. Fa dos dies a LaSexta Noticias... Las trenzas són tendencia. Com a noticia, una autèntica merda, però encara més ho era el seu desenvolupament on bàsicament ensenyaven cuatre fotos d'actrius amb trenes. Sobre aquesta sòlida base van fer una peça de minut i mig.

    I jo pensava: els pares de la presentadora no es volen treure els ulls quan la seva filla es pixa en la morterada de diners que els deuria costar pagar-li la carrera a la nena?

    ResponElimina
  5. Home, encara falta que facin el proper pas, que probablement no trigarà molt: posar sorollets divertits, encara que el video sigui d'un atracament o d'una pallissa mortal.

    ResponElimina
  6. Els periodistes fan servir ara el feisbuc i twitters varis. Investigació periodística zero!.

    ResponElimina
  7. Això els passa per copiar els formats televisius de la FOX sense plantejar-se si són bons o no...

    ResponElimina
  8. pASSA-HO, PLEASE!
    http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/192888

    ResponElimina