dijous, 14 de gener del 2010

Bancs fills de puta!


A hores d'ara a ningú no li sorprendrà un post parlant de bancs lladres (varga la rebundancia). Les seves comissions fan que cada dia siguem éssers més desgraciats, miserables i plens d’odi. El meu comentari de hui, però, va per aquí, ja que la seva capacitat per a sorprendre'ns no té límit.

Fa uns mesos vaig sol·licitar al meu banc que deixés de manar-me correu per estalviar-me 30 cèntims al mes a causa de les meves profundes conviccions ecologistes.

A l'oficina no em van posar cap problema, sinó que em van animar, ja que volen promoure la seua banca per internet.

Després d'un temps sense rebre cap carta, m'adone, però, que els molt fills de puta segueixen cobrant-me cada mes el preu del correu.

Parle amb el director de l'oficina i m'assegura que és un error que van a solucionar. Una puta mentida. Truque al servei d'atenció al client i em diuen que no es pot fer res, que el Banc d'Espanya els obliga a comunicar-me cada mes, els moviments del meu compte. Cabrons dels collons, també us obliga a cobrar-me?

És molt poc, i amb això mai no sortiré de pobre...pero és meu. A més, el mes que jo deixe de pagar-los a ells aquests mateixos 30 cèntims en la lletra de la meva hipoteca, em fotran una comissió i uns interessos.

Em trobe davant d'una cruïlla i no sé què fer.Necessite que algú m'ajude a decidir-me per una d'aquestes opcions:



A


B




C (
amb totes les seues variants)




c'


c''


c'''


c''''





2 comentaris: