dijous, 21 de gener del 2010

A veure qui guanya


Hui els propose un joc dirigit principalment al públic masculí (tot i que,sens dubte, les senyores també poden deixar anar tota la seva bilis, si és el seu desig).


Aquí a baix els deixe una cançó que parla sobre una dona que representa tot allò que un home desitja. Ella és perfecta, recicla, va a la filmoteca a llegir subtítols de pel·lícules russes, fa servir el Bicing, va a Nicaragua per ajudar on faça falta una mà amiga
merdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamer
damerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerd

amerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdam
erdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerda
merdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamerdamer
damerdamerdamerrrrrrrrrrr


Perdó, sembla que en escriure sobre els atributs de la noia, he sofert un desmai i he caigut sobre el teclat, pressionant durant uns segons unes tecles al atzar...Per on anava? Ah, ja, sí...


El joc és el següent, escolten la cançó i...


...a veure qui tarda menys en vomitar o en voler tallar-se la polla i no tornar a pensar en dones mai més...











P.D.L'única esperança que ens queda és que al final diu alguna cosa així com "ets de mentida"

2 comentaris:

  1. Sort que fa temps em vaig fer anul·lar la part del cervell que interpreta conceptes com solidaritat, cultura, cus cus, VOSE, ioga, ecologia, reciclatge, etc.

    També és cert que des de llavors no puc retenir ni els mocs ni els pets. Però ha valgut la pena, puc veure gent com el Saura des del més complet autisme.

    ResponElimina
  2. Sr Llufa, ja em dirà com ho ha fet. Jo entre els desmais i els vòmits hi ha dies que fins i tot em toca dutxar-me, amb la mandra que em fa l'aigua...

    ResponElimina