divendres, 22 de gener del 2010

Berlusconi, aprova'm aquest!




Segons anuncien els diaris, el govern italià està preparant una llei que estarà llesta per a finals d'aquest mes de gener i que sotmetrà a una prèvia aprovació, mitjançant una llicència, la pujada de vídeos a internet.

Tot i que, totes les ximpleries que a qualsevol ment preclara se li ocorren pel món són, abans o després, acollides amb els braços oberts pels nostres governants , supose que amb, el temps, perdrem una bona font d'inspiració per als nostres blocs (sobretot en dies en els que, com a mi em passa hui, no tenim massa coses a dir).

Abans que això passe, compliré un dels meus somnis de blocaire: elaborar un apunt amb vídeos sobre pets metxats.


Genial? No crec.

Una gran merda? Sí, això sí.


En qualsevol cas, agraïsquen el meu esforç, que el treball no ha estat fàcil. Em creuran si els dic que algun imbècil s'ha dedicat a censurar tots els vídeos de gent cremant pets del Youtube? Doncs així és, em creguen o no.

Gaudisquen, gaudisquen.























P.D. Per a aquells als qui no els agraden els acudits o vídeos de pets, deixe una cançoneta, perquè vagen educant les seves ments de fleuma des de la lliçó número 1.


4 comentaris:

  1. No m'agraden els temes escatològics però bé, serà qüestió d'escoltar la cançoneta per fleumes com jo :-)

    ResponElimina
  2. Sr. Remitjó com és que tots els videos tenen com protagonistes srs? No hi ha paritat. Per cert gràcies, per introduir al meu cervell una altra cançoneta prescindible.

    ResponElimina
  3. Tots els governants estan obessionats en limitar la llibertat d'Internet. A què tenen por? Dels vídeos, tot i provar-ho, no els he pogut mirar tots.

    ResponElimina
  4. Noa Literal: Benvinguda al bloc, és un plaer veure gent nova. La setmana que ve passarem a la lliçó 2 amb la cançó "Petazetas en el coño". Progressa vostè adequadament.

    Srta Tiquismiquis: amb aquest apunt de hui i el treball de camp que porta darrere, he demostrat una teoria: les dones no cremen pets. Recorde: "quod no est in youtube non est in mundo"


    Albert: el millor dels vídeos de pets és que duren molt poc, però és cert que, a partir del tercer, comença fins i tot a pudir.

    ResponElimina