divendres, 25 de febrer del 2011

Aquest dissabte, concert!

.


Aquest dissabte 26 de febrer es celebra el festival Tirant de Cançó, una interessant proposta d'Acció Cultural del País Valencià.

Seran 16 concerts a 16 ciutats diferents amb una oferta variada que va des de Mishima al Botifarra o de Roger Mas a Mazoni.

Si les coses no em fallen, aquest dissabte estaré a la sala de concerts de la LLotja d'Elx al concert dels Mishima.

És l'opció que tinc més a prop de casa.

Aquestes coses són excepcionals i no puc faltar. Quan un viu a la frontera lingüística no té moltes ocasions d'assistir a concerts en la seua llengua.

Si algú pensa anar-hi podrà identificar-me fàcilment...


Portaré una clavellina entre els dents i no tinc costum de dur pantalons quan vaig de concert.



.

6 comentaris:

  1. Doncs miri, aquí no m'hi veurà; però si el 2 d'agost s'acosta per Badalona em veurà al concert dels Judas Priest!.

    ResponElimina
  2. Que vagi de gust! Jo veuré Mishima el diumenge de la setmana vinent al Palau de la Música del senyor Millet, l'home lliure que mai no aturarà la llei.

    Gran iniciativa doncs, aquest festival per les terres del País Valencià!

    Volem crònica!

    ResponElimina
  3. Mishima en concert, com diríem per ací, "mél de romer". Espere que els disfrutes.
    Jo, si tot va bé, voré al Botifarra en Carcaixent el diumenge, mél de romer també i damunt del terreny!

    Bon cap de setmana el que ens espera!

    ResponElimina
  4. Gran iniciativa aquesta! Ja l'havia vist per Vilaweb. A gaudir del concert!

    ResponElimina
  5. NO són tots els mateixos? encara no m'aclareixo per distigir-los....

    ResponElimina
  6. Posi's mitges (calces, oi?) no agafi fred.

    Mishima... ai, els Mishima.. mmmm!!!

    ResponElimina