Pel que sembla, aquest quatre senyors no canten en veu baixa per provar de no despertar el nen, sinó per aconseguir quelcom semblant a la font de l'eterna joventut.
El que passa és que els que perden anys no són ells sinó el nen...
Vegen si no com el marrec que ix al segon 15 ha minvat notablement quan el pare l'atansa amb la cadireta a la mare al segon 17.
.
S'està anunciant, potser, la segona part del "Curiós cas de Benjamin Button"?... per cert, quin pel·lícula més prescindible...
ResponEliminaA mi m'està passant al revés que al nen, he hagut de veure el vídeo deu vegades per a adonar-me'n.
ResponEliminaÉs que no se'l veu, no?? Ei, a mi em va encantar "El curiós cas de Benjamin Button", porquet, em va encantar però molt!
ResponEliminaAquest anunci és una copiada del del Mini... I a més sembla que es passin un cistell ple de magdalenes..
ResponEliminaEstan venent-nos un cotxe que en realitat és la font de l'eterna joventut!
ResponEliminaOstres sí, primer surt un nen d'uns dos anys i llavors treuen un maxi-cosi del cotxe que és per a nens de màxim 9 mesos!!!
ResponEliminaSembla mentida que agències publicitàries que en teoria ho han de tenir tot contorlat cometin un error com aquest. Igualment, he de reconèixer que si no ho dius no me n'adono!
ResponElimina