divendres, 23 de juliol del 2010

Una excusa qualsevol...

.




És de Google, al tal José Ángel no el conec


He de reconèixer que estic patint una greu crisi de creativitat.


Aquest bloc mai ha estat caracteritzat per una prosa acurada, afinada i prolífica, però darrerament estic abusant massa de les fotos i els vídeos.


Companys... hui no és el dia en què tot canvia.


Necessitava una excusa per actualitzar i no se m'ha acudit res més interessant que explicar aquesta cosa que, estic segur, els importa a tots una puta merda.



El cas és que he descobert que al web de la DGT es poden consultar els punts que a hom li resten al seu carnet.


Jo en tinc 14*.

Pensava que només en teníem 12, però sembla que fa un parell d'anys en van regalar dos a aquells que encara els conservaven tots.


Aquest any m'han posat dues multes i allí amenaçaven amb la retirada de punts, però no estava segur de si s'havia fet efectiva. Ara sé que no.





Doncs... això es tot...


Seguiré treballant...






* Només m'ha vingut al cap aquest enllaç amb un 14...


.

7 comentaris:

  1. Ah! Entenc doncs que és un conductor modèlic. Que així es conservi...

    ResponElimina
  2. Modèlic?

    Més bé crec que he tingut sort...

    No sé molt bé com funciona la retirada de punts però a les multes rebudes sempre deia que m'els traurien... Potser ho han oblidat.

    No, millor... Oblide el que he dit abans.

    Sí, sóc un conductor modèlic.

    He dit conductor...?

    No només això. Sóc un ciutadà modèlic, un exemple a seguir...

    Vicente Ferrer al meu costat era el Gremlin dolent de la cresta blanca...

    ResponElimina
  3. Sr. Remitjó, és vostè un home com cal. Jo en canvi no tinc cap punt... bé, de fet, encara no tinc el carnet. Però tot i així el cotxe s'engega, tu...

    ResponElimina
  4. Vaja, no serà un dels nens de l'anunci Sra. Llesca...

    ResponElimina
  5. Doncs ja sap, l'any que ve quatre multes i guanyarà més punts. Què gran que és la DGT!
    Em salten les llàgrimes amb la cançó que ens ha posat. Pot ser que aviat ens obsequiï també amb aquella de "Pónte el cinturón"?

    ResponElimina
  6. Bé, podria haver estat pitjor, almenys ens aporta informació de servei. Jugui, jugui amb la neuroneta... ja veu, de fet molts estem igual que vostè!

    ResponElimina
  7. Va, una broma sense gràcia: a mi aquesta setmana me n'han regalat 5 de punts, a l'Hospital de Figueres! Ho se, ho se...no pot ser més dolent el gaggggghhhh...

    ResponElimina