dijous, 4 de març del 2010

Les mans fora, que van al pa

La Mano de Dios. Estadio Azteca. Mundial de Mèxic. 22 de juny 1986



Henry passa a Gallas. Gol. Classificació Mundial 2010. Estadi de França-Sant Denis



Gol de Messi. Barcelona-Espanyol Lliga 2007. Camp Nou 9 de juny 2007



Gol del Kun Agüero. Atco Madrid-Recreativo de Huelva. Lliga 2006. Vicente Calderón.





Mario Bros. Un euret a la butxaca. Reino de Champiñón.



Jenny, Fanny, Déborha, Vane i Juani. Can Remitjó. 3 de març 2010















P.D.1 Dos dies de copypaste. Estic mandrós.

P.D.2 Tot i que, la idea cal forjar-la i les fotos cal trobar-les... No em siguin tan exigents... Cony, que els done la mà i volen el braç i... la polla si cal...

P.D 3.· Perdó, perdó, ja estic més tranquil...


8 comentaris:

  1. Que considerat... convidar a casa a les seves cosines... XD

    ResponElimina
  2. Benvolguda Senyoreta Pepi(s), si aquestes fossin les meves cosines, jo m'hauria de dir Johnatan o Kevin i, evidentment(i per sort dels meus pares que d'altra manera no seguirien vius), no és així

    ResponElimina
  3. Be podrien ser la l'Aina, la Laia, la Meritxell, la Mireia i la Queralt que es fan dir d'una altra manera quan "van a la guerra".
    En tot cas, no sigui tan dur amb els seus pares, ells mereixen molta més consideració tenint en compte que van fer-lo a vosté ;)

    ResponElimina
  4. Futbol, videoconsola i senyoretes... tot un clàssic ee

    ResponElimina
  5. Jo per això sempre porto les mans al paquet, m'estalvia molts mals de cap.

    Tot i que per les de l'última foto seria capaç de canviar-les de lloc.

    ResponElimina
  6. - Senyoreta Toria, on jo visc, les xiques són més de dir-se Jenny que no pas Aina o Laia. Els reis de la Ruta del Bacalao, són ara pares i paguen amb els seus fills els seus pecats d'adolescència i joventut...



    - Senyoreta Tiquismiquis, jo abans, com el Loquillo, era més de Channel, cocaïna i Dom Perignon, però les coses sempre no ens permeten tirar amb pólvora de rei

    - Senyor LLufa, les mans al paquet van calentes a l'hivern i suades a l'estiu, però sempre entretingudes. Si les de la foto no ens fan cas, sempre podem deixar les mans tranquil·les al paquet i que l'entreteniment el portin fins les últimes conseqüències (vull dir que ens la pelem, que ara no sé si em faig entendre) (i quan dic "ens la pelem" que quedi clar que cadascú la seva, clar)

    ResponElimina
  7. En això de les mans trobo a faltar una gran imatge futbolística: Míchel i Valderrama.

    Veig que els està donant a tots per posar adol·lescents calentorres lleugeres de draps...

    ResponElimina
  8. Senyor Merdevalista, sí faltava això. Collons, com va poder passar-se'm ahir? Pel que fa a les senyoretes, què puc dir? Vaig més fort que els torns tot el dia i això es nota al bloc..

    ResponElimina