dissabte, 23 de gener de 2010

Coses modernes que no sé què són



Breument.

Proliferen ja fa anys una sèrie de conceptes, objectes, elements i llocs, amb noms que no acabe d'entendre. Cite alguns exemples que em vénen ara al cap:


- lounge bar

- hotel boutique

- flyer

- resort

- Carnicería-Barbería Hassan

- Guti H.




4 comentaris:

  1. És que la gràcia està en que no se sàpiga que collons és! Si més no les 4 primeres. Parlar sabent que el 90% de la població no entendrà el que dius és un plaer de sibarites.

    Pel que fa la carnisseria-Barberia i el Guti H venen a ser el mateix: una bona idea mal aplicada.

    ResponElimina
  2. En un país en què els índex d'innovació són al llindar del zero, requereix menys esforç canviar el nom a les coses que fer-ne de noves.

    Així sembla que innovem, i a sobre passem per moderns. Perquè un puto lounge bar no deixa de ser el bar de mariques i pijos de sempre i un flyer el puto fullet de la Fiesta de Halloween de la disco quilla del barri.

    ResponElimina
  3. I què me'n diu de les performances?
    Algú sap que collons és?
    Un bolo, una actuació, una mariconada? En tot cas, sembla que un ingredient important per tal de nodrir de sentit tots aquests termes, és portar unes ulleres de pasta.

    Bueno, els deixo, que tinc un meeting...

    ResponElimina
  4. És un gran plaer tenir-los als tres aquí.

    - Sr. Josep, una brillant explicació de la relació entre Guti i un comerç marroquí.

    - Sr. Llufa, li explicaré la seua teoria al Pepe, del Bar Pepe del meu poble. Li canvia el nom per Joe's Saloon i a cobrar els cubalibres a 10 euros.

    -Sr. Gerent el que ara diuen performance, ho feia jo en la meva infantesa a casa de la meva àvia amb robes velles i pintures. Ella sempre em deia: "xiquet, només que fas que tontaes"

    ResponElimina