dissabte, 6 de febrer del 2010

Múrcia i l'Ikea m'inspiren



Hui he visitat Múrcia.

He anat a un Ikea.

He comprat un armari gran, he aconseguit carregar-lo a un Seat Ibiza i portar-lo a casa. Abans, amb els punts de la targeta, havia adquirit un cargolador compacte Bosch
, lleuger, ergonòmic i molt fàcil de fer, sempre llest per fer servir gràcies a la seva bateria de liti. A més, no es descarrega si no s’utilitza. El carregador actua també com a suport. El màxim diàmetre de cargol és de 5 mm. Inclou 10 puntes per cargolar i una capsa contenidora de metall. No deixis escapar l'oportunitat! (això deia la publicitat de la web de La Caixa).

Aquesta setmana provaré de muntar-lo. Segur que totes les prestacions de la maquineta, no m'estalvien el disgust que sempre m'enduc quan m'enfronte a un moble suec per peces.

Aquest apunt, però, no va de mobles, de suecs o de suïcidis provocats per una conjunció dels dos factors anteriors.

A Múrcia, he tingut l'oportunitat de relacionar-me amb molts murcians. Aquesta relació ha estat afectuosa per ambdues parts.

Jo, òbviament, he hagut de parlar en castellà.

Ells em parlaven en...

En què collons em parlaven?

No ho sé, amb la mà al cor ho dic (no us diré que faig amb l'altra)

Però m'he esforçat i he aconseguit entendre'ls.

En tornar a casa, he deixat les caixes del moble al garatge i he eixit al carrer amb un somriure al rostre.

Sóc un home nou.

La pròxima vegada que jo parle en valencià en el meu poble i cabrons que viuen aquí tota la seua puta vida em diguen que no m'entenen... faré servir el tornavís per fer-los entrar en raó...







P.D. Si visiten més l'Ikea de Badalona o el de L'Hospitalet, els ajudaran aquests vídeos.





3 comentaris:

  1. Tinc entès que al Carxe de Múrcia es parla una espècie de català adulterat, potser era allò...

    ResponElimina
  2. Haurà d'utilitzar molt, llavors,aquest tornavís? Potser caldrà més d'un.

    ResponElimina
  3. Tinc el presentiment que ni amb tota la caixa de ferramentes de qualsevol programa de bricolatge.
    Això sí, com deien abans en els paperets dels xiclets: continue intentant-ho, a la propera tindrà mes sort.

    ResponElimina